Vegetarisch en koolhydraatarm

vegetarisch en koolhydraatarm

Koolhydraatarm eten wordt vaak geassocieerd met het eten van veel vlees. Hoewel vlees een goed onderdeel kan zijn van een koolhydraatarme eetstijl, is het niet perse noodzakelijk. Door zuivelproducten en eieren te gebruiken i.p.v vlees, kun je heel goed aan goede voedingsstoffen komen.

(Eet je standaard vegetarisch, dan is het aan te raden om aanvullende supplementie voor bijvoorbeeld eiwitten en vitamine B12 te gebruiken.)

Zelf heb ik met meerdere eetstijlen geëxperimenteerd, zo ook met vegetarisme. In mijn hedendaagse eetstijl geniet ik graag van een stukje vlees of vis, maar ik kies ook regelmatig voor een vegetarisch en koolhydraatarm gerecht.

Hier wat simpele vegetarische en koolhydraatarme tips: Read More


Koolhydraatarm paasontbijt

eieren bij het paasontbijt

Het paasweekend komt eraan! Ik vind het altijd erg leuk en gezellig om wat extra aandacht te besteden aan een lekker uitgebreid paasontbijt. Het fijne aan een paasontbijt is dat de eieren hier natuurlijk niet kunnen ontbreken. Het perfecte voedingsmiddel in een koolhydraatarme eetstijl.

Hieronder deel ik nog wat simpele tips die je kunt gebruiken als aanvulling voor een lekker koolhydraatarm paasontbijt. Read More